bokeh


Nikon D90 + Tamron 28-75mm f/2.8


tjenis!
slutade sent idag, helt galet vilka sega lektioner det är idag, sjukt ju, och tyska som sista pass, inte smart utan lärarna därnej. sitter iaf i köket nu och och har precis druckit en kaffe oså, fixade moppen direkt när jag kom hem, den har vart inne på lagning för att den bara stängdes av mitt under körningen osv, när jag fick tillbaka den så ville den fortfarande inte starta som tidigare så fick kicka i gång den. Men nu fick jag en olja typ som ja skulle hälla i bensinen så hoppas det funkar nu, ojojoj långt och tråkigt inlägg, hoppas ni orkade att läsa.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Om den inte blir bättre testa att byta tändstift, de funka på min :)

2012-03-11 @ 14:42:47
Postat av: paula

hej hur har dagen varit, fin blogg btw :) kika in i min blogg <3 kram

2012-03-11 @ 22:23:27
URL: http://dreampicx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0