9f ♥

hur ska man börja? det har vart de fyra bästa åren i mitt liv av många anledningar, men specielt de underbara människorna som har vart runt omkring mig varenda dag. Ni är så förbaskat bra. Och det finns inget jag hellre vill än att börja sexan igen, med er.



Erkänn söta?
vi har så enormt mycket minnen tillsammans som man alltid kommer få ett leénde av när man tänker tillbaka på det, i torsdags märkte vi ju även att vi har så sjukt mycket minnen som vi inte ens kommer ihåg, bara när vi ser det på bild. Tycker det är synd att man inte fotade mer på den tiden, men jag vet i alla fall att jag kommer minnas varenda en utav er. Minns ni alla partyn vi haft i klassrummen? under lektions tid på engelskan och Pernilla bara garvat åt oss? åhh, ta mig tillbaka.



suckfotot!
vi har haft både medgångar och motgångar, skratt och tårar. Men som tur är så har skratten vägt upp tårarna som runnit från endels ögon. Självklart kan man inte gilla alla men att allihoppa kommit så sjukt bra överrens är ett under och absolut ingenting jag klagar över. Min klass var/är verkligen speciel, vi gör saker som andra klasser aldrig skulle göra. Om vi fick chansen skulle vi göra allt tillsammans, är tacksam för att jag kom i F. Att alla är överrens om att vi ska hitta på massa saker tillsamans i sommar, och vi framför allt är överrens om att detta lätt är den bästa klassen på hela hagaboda, och att vi är helt galet bäst. kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0