respekt

fotografer ska visa respekt för varandra, så är det bara. Om det är någon fotograf som står och fotar någonting så ska aldrig någon annan fotograf ställa sig framför den som stod där först enligt mig. Man ska ta för sig de ska man, men aldrig tränga sig förbi någon annan fotograf för att få bättre bilder än vad man stod tidigare. Sen är det ju en sak om den ena flyttar sig så kan man ju ställa sig där. Skrev inte dehär pga av någon speciel anledning.. men om jag har några fotografer där ute av mina läsare kan jag ju uppmana er att visa respekt! vet själv hur sur man blir om någon skulle ställa sig framför en. visa respekt människor, det räcker längst i längden!

Blogg.se ... snälla ta inte ifrån mig bildernas kvalite!


Kommentarer
Postat av: 11

Är så rätt såååå, fult och ojysst att ställa sig i fotoläge för en annan som redan står på plats!! Finns plats för alla men visa respekt!!gentemot varandra.Då är man på god väg att vara professionell

2011-10-29 @ 17:53:32
Postat av: fotograf

Inte bara enligt dig, Man ställer sig inte framför någon som redan finns på plats man visar hänsyn.oproffsigt!!!!!

2011-10-30 @ 15:52:05
Postat av: Viktoria Schioldann

Åh fantastisk kamera og flot blog:)

2011-11-02 @ 17:21:54
URL: http://viktoriaschioldannn.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0