Svar på tal

Anonym om speltipps:
Asso förlåt, men de ser väldigt konstigt ut när du drar så mkt i dina bilder? du drar ju bara i sidorna för att få dem större, men de blir ju bara suddigt o fult! så ett tips, beskär dem ist ;)

sv: Jag drar inte i mina bilder, jag ändrar storleken till 605 i bredd (i photoshop)  som jag kan ha på min blogg, och den bilden du komenterade om bla var väldigt suddig i sig så thats it. Sen att va anonym? tkr det är så illa. att man inte står vad man säger/skriver?. Men nu vet du ;)
Dessutom vet jag din IP-adress och vart du bor, man är aldrig helt anonym ;) HAHAHHA

Kommentarer
Postat av: Joel

okej trevligt :)

jo det är bara bra, själv?

2011-01-19 @ 18:25:42
URL: http://joelbjurholm.blogg.se/
Postat av: Josefine ♥

hihih jaaaaaaaa :D tänkte på de när jag såg dom att du åker upp nästa år, wiihhh då får vi ses!! ♥♥

2011-01-19 @ 19:13:45
URL: http://malmboorgs.blogg.se/
Postat av: Latti

Haha orka att du tar så illa upp av någons kommentar? :p

Ta upp vart dom bor och allt, ska dom ta det som ett hot eller vadå? Har man en blogg får man väl ta emot kritiken och allt annat som följer med.

2011-01-22 @ 17:27:23
URL: http://laattis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha så exakt vad menade du med ''Jag vet vart du bor''? W/e care

2011-01-22 @ 18:37:49
Postat av: emelie :)

det är väl hennes val om hon tar illa upp eller inte? det är ju trotsallt hennes blogg, gillar ni det inte behöver ni inte läsa :)



dina bilder är sjukt fina sötnos! <3

2011-01-23 @ 22:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0