inget att blogga om?


Mammas MC, Honda CBR 600f årsmodell 88
foto: jag

vart i stan idag och träffade dr hassel då han skulle kolla mitt knä igen. Vi trodde/tränarna trodde de va vätskefyllt och det var det men inte tillräckligt mycket för att ta ut de eller nått :) fattade inte riktigt...
iaf, nu går jag runt med rosa tejp på knäet! ja tycker de är sjukt snyggt :')
sen åkte jag till peter och sen åkte vi ner och köpte skor till avslutningen, lovely!  :)

snart kommer det nog massa självpoträtt ska ta bilder på mig när jag har skolavslutningskläderna m.m (a)


ni får ha de sjukt gött! för det har jag tänkt att ha


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack :D får se, har nog kvar 2:an ett tag till <3

2010-06-08 @ 14:15:23
URL: http://malmboorgs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0