skidor ikväll

vaknade vid typ 11 & då ringde peter (min pappa) och frågade om jag ville hänga med och åka skidor ikväll, elr han frågade typ igår men idag bestämde vi det mer.
vet inte riktigt var vi ska åka men endå! det ska bli trevligt.
kameran hänger kanske med så då tar jag kanske lite utsikts (stavas) bilder, de tycker jag är så himla fint!
så dom bilderna kommer ikväll i sådana falll!
men iaf när jag gick ner så var mormor och morfar här, myyys
dom hade tagit med sig semlor men jag orkade så den ligger nu i kylen & väntar på att blu uppäten!

gårdagen spenderades hos jesper med massa annat folk, vi sjöng singstar spelade spel sen vid 11 kom michans bror & hämtade oss så åkte vi hem till varsitt hem, x) tack så mycket för skjutsen emil! :) nej nu blev det ett långt inlägg,
puuuuuussss


GLÖM INTE RÖSTA TILL VECKANS BLOGG!! :))


saknar ellen! hoppas du har det bra i trysil!

Kommentarer
Postat av: jenny

sv; haha okej, adda mig på msn så kan vi ju göra de sammtidigt:)

[email protected]

2010-02-19 @ 23:51:43
URL: http://jvts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0