svar på era frågor!

är du oskuld :P ?
ja!


vad har du för kamera?:)
Nikon D3000


Är du en rikig fotograf eller bara ett intresse elr så???
min dröm är att bli en rikgtig fotograf, just nu är de bara ett intresse!



tar du ALLA bilderna du har på din blogg?:P
ja, så länge inte något annat sägs! ;)



hur länge har du fotograferat?
sen jag blev en systemkamera rikare, i början på januari 2010



någon favorit blogg/bloggar?
Tiildalarsson.blogg.se, malmboorgs.blogg.se =)



hur länge har du bloggat?
nån månad



vad har du för dröm yrke?
fotograf


vad ska du studera till?
ja ska studera på ett fotogymnasium (medie) så något inom foto!

när började ditt intresse för fotografering ? :)
jag har vart intresserad av foto så länge jag kan minnas men jag började ta de på allvar först när jag köpte min systemkamera! =)



när fyller du år? <3
8 november, hihi

Vilka bloggar följer du?
Tiildalarsson.blogg.se, malmboorgs.blogg.se och lite andra olika fotobloggar :)



Hur många besökare får du i genomsnitt varje dag?
det varierar helt från dag till dag, men ca 60 besökare (a)



Vad är ditt favoritprogram
alla CSI program, DR house och sånna program ^^

 

Hur länge har du fotograferat?
ca 4 månader

 

min fråga är vilken är din favvoritfärg?;)
blå


vad vill du bli när du blir stor ?
fotograf (a)


Varför bloggar du?
jadu, det är kul att kunna visa upp mina bilder här på bloggen & att folk kan säga vad de tycker om dom! de är helt enkelt kul på något sett! skulle inte kunna klara mig utan de nu



Vilket språk läser du? :)
tyska


vad är det bästa med att fotografera?=)
när bilderna blir bra (a)


hur ofta besöker du min blogg?:P / ellen
någon gång i veckan



vad gör du helst efter skolan bortsett från fotografering?;)
spelar fotboll innebandy eller är i stallet =)


Vad är dina intressen?
fota, innebandy, fotboll & hästar



vad vill du jobba med i framtiden?
något inom foto



Favvotidning?
julia eller frida! =)



högsta önskan?
lyckas bli en bra fotograf



favorit plagg?
ingen aning faktiskt



favorit plats?
bakom kameran, i målet på fotbollsplan eller mitt på bandyplan ^^



Gillar du cocacola?
haha jadå



har du någon kille?
nepp

 

Vf började du blogga ?
det verkade kul, och sen kunna visa upp sina bilder :)



Vad har du för objektiv ? :D
ett SIGMA 70-300 1:4-5,6
Nikon 18-55 1:3,5:5-6
 

hoppas ni fick bra svar på era frågor nu! ;)

har massa nya saker på G nu som jag tror gör min blogg roligare & bättre! :)


kram på er ♥

 


Kommentarer
Postat av: Emilia

härligt :) jag har också en nikon D3000 som jag fotar med ;) din blogg verkar väldigt trevlig tycker jag.

haré bra! <3

2010-04-24 @ 22:37:41
URL: http://bymilli.blogg.se/
Postat av: Josefine

inte lite frågor inte:O nawi <3

2010-04-25 @ 21:44:55
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0