ibland ger oredigerat bäst resultat.



här har ni en liten sneakpeak på jackan jag kände för att sno av min bror, som tur är så är den ju från när han var i min ålder så den är inget han använder längre, dessutom lär den va ganska så mycket för liten för han. Och tur är väll det för annars hade jag åkt på en riktigt snyting.. eller? näe tror faktiskt inte det.
Det är iaf en snygg vårjacka som är lite rostfärgad, bilden förblev oredigerad då det gav mest rättvis färg, så hörni där ute, redigera inte bara för att redigera, om den är bättre utan massa kontrast etc så är det väll roligare att kunna säga att den är oredigerad om de nu skulle  ge bäst resultat?:)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jätte fin :)

2012-04-22 @ 18:48:12
URL: http://LisaSecret.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0