min sommar

´Jag ska iväg och bila med min pappa och 2 till, mesta dels kommer vi att vara i tjeckien, men ska även besöka lite andra sevärdigheter.

jag vet inte ordning eller någonting, men iaf! vi ska till Füssen i tyskland, det ser mysigt ut oså!


hittade inte så många bilder, men vi ska till Livngio, och vad jag hittade så ligger det i Italien, fett. hittade inte så många bilder där ifrån, bara vinterbilder, man kan åka skidor och så där.

Och så ska vi till ett ställe som heter susice, vet inte helle vart det ligger, haha jag vet bara vart vi ska. men der ser snyggt ut och så där med.

och det bästa av allt, så ska vi kanske hit. Jag hoppas verkligen det, hur fett ser de inte ut?! dör av bilderna. Så det hoppas jag verkligen. Bibione som också ligger i Italien! jo men visst ser man fram emot våran lilla biltur?:) Är borta i ca tio dagar, åker nästa lördag (9/7)

tagga

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Skitsnygg blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-20 @ 15:57:15
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0