Otilia & Stina


Nikon D3000 + Nikorr 50mm f/1.8
Foto: Jag [Sophie Janeman]
Modell: Otilia & Stina Hydén

Det var några dagar sen sist nu .. Men det har vart mycket. Får skylla på det! Iaf så la jag in bilderna från att jag var hos Otilia och Stina med fam för någon vecka sen. Mycket trevligt var det :) Så jag bjuder på 3 bilder där i ifrån! De är ganska fullspeckat idag igen. Har precis tränat lite spenst övningar, ska baka till konfan, plugga, träna styrka/fotboll sen ska jag försöka hinna sola också. Packa måste jag också!



såg även att jag fått 2 nya premisar på bloglovin denna veckan :) sjukt roligt! Lägg till mig du också?

bloglovin
klick


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej, ville bara tipsa om en sak som hände på min blogg just nu, jag lottar nämligen ut ett foto-smycke från Jo'sign :)



Hoppas du tycker det här låter intressant och att du vill anmäla dig :)



ps. jag ser att du tagit bilderna med en Nikon D3000, ett av smyckena "handlar" om en Nikon D3000 ;)

2011-02-09 @ 16:53:12
URL: http://muttiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0