ingen ny design!

jag kom inte fram till nått bra så jag skiter i det! x)

men ja va iaf sjuk idag men jag går till skolan imon! (;
(tror jag!!)

idag har jag typ bara suttit vid datan & tittat på tv!
snart ska jag titta på andra avenyn, love<3
va tycker ni om andra avenyn då? någon som ni följer?
jag kan inte titta på de på onsdgar för då rider jag -.- men ja kollar alltid på de på internet! ibland kollar jag på det när jag kommer hem från skolan på onsdagen för de sänds på intenet från kl 9 på morronen! like!
nog pratat om andra avenen xdd

nu kommer de 2 dålia bilder sen vi var i isaberg! (tagna med kompaktkamera- dålig kvalle)


fredrik på båda bilderna ;*

foto: jag | "hoppare": fredrik




foto: jag  | "hoppare" : fredrik

Kommentarer
Postat av: mooa (: <3

tackk igen för min desiign gmn (L) <3

2010-03-01 @ 19:01:50
Postat av: Girly

Vill också åka i backen:)

2010-03-02 @ 13:03:55
URL: http://girlysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0