första december? alla redan!?


nikon D3000 + Nikorr 50mm f/1.8
foto: jag

Japp, så här ser det ut på vårat altan fönster, is så de bara smäller om det! har precis kollat på film, bläckhjärta hette den, faktiskt riktigt bra! Förresten, någon av er som kollar på julkalendern? jag har inte hört någonting om den om jag ska vara ärlig.. säkert dålig som alla andra år *suck*

jag skiter faktiskt i att göra en kalender, tänkte göra det först. men november gick så snabbt så plötsligt var det redan första december..


Kommentarer
Postat av: Denise [fotoblogg]

Hejsan, fin blogg! Snart är det jul, är det något speciellt som står högt upp på önskelistan iår? berätta gärna :) kram

2010-12-01 @ 20:07:21
URL: http://denisesalomonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0