plötsligt händer det




yes, direkt efter jag blev medlem på den där sidan så höjdes statestiken, (y) gillart


idag blev det staden med jossan, där vi åkte upp till Simon =) spelade fotboll med hans bröder och så :D kuul ju! 

blev inte så där så länge för jossan skulle träna och så och jag måste packa till brittebo imorgon som vi ska till

med fotbollen (y) blir nog bra. men ja kommer inte kunna ha tillgång till dator så då blir det inget bloggande. 

men ni överlever endå hoppas jag! :D nu ska jag titta på andra avenyn, hade bra alla kära läsare! ♥ 

Kommentarer
Postat av: Frida

Fin blogg!

2010-04-07 @ 21:18:37
URL: http://somelines.blogg.se/
Postat av: hhgf

vem simon ?

björkvist?

2010-04-07 @ 21:59:32
Postat av: Beatrice ♥ MJ, Foto & Teckningar

Bloggtrafik är BÄST!:D Min statistik har höjts från ca 15/dag till 80/dag :D Blev sjukt glad när jag nådde 100-sträcket ^^

2010-04-08 @ 13:29:15
URL: http://almhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0