ur min iPhone

 
 
det började med att vi Stack till stan sedan a6 för att köpa longboard till Sofie och Sofia som inte hade någon sen innan, sedan drog vi på brädan ner från a6 till stan bara för att, gick ju saktare för vissa om man säger så, hostsofia, men det är okej.
 
 
vi tog oss en glass på piren och sedan drog Sofia hem och vi vidare till mcdonalds där michan (längst fram) skulle käka lite, vi andra hade nyss ätit frukost. Efter det drog vi hela vätterstranden till Huskvarna, mysigt och sjukt gött att det var lagom backar nästan hela vägen.
 
<-- Sofie Jag-->
 
kom fram 10 minuter innan bussen gick så åkte runt lite fram till esplanden (var på sylviaplan) och fick endast vänta några minuter innan bussen kom, gött. Påvägen hem ringde min bror o jag och mamma stack dit när jag kom hem, vi grillade och hade det mys, så nyss när vi åkte hem möttes vi av den fina himmlen som förstördes helt pga iPhone kamera.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0