why?

lästa ett inlägg på tildas blogg innan, och de fick en att tänka till hur många de är som bara sätter upp ett fejk leénde när dom går till skolan, träningen, jobbet eller vad det nu är, och hur sorgligt de är igentligen att folk verkligen inte vill att dom ska se att man är ledsen och man bemötts med ett leénde tillbaka?!

igentligen?! varför vågar/vill man inte att någon ska se att man faktiskt kan vara ledsen? det behöver inte vara av någon speciel anledning man kanske bara har en dålig dag, men man vågar inte visa det, varför? Man kanske känner sig starkare om man inte visare? det tror inte jag.

Vi är bara människor, vi är inte perfekta, ingen är perfekt, de är så det är och så kommer det alltid vara! Man är inte svag bara för att man visar på något sett att idag är det inte min dag, ingenting känns bra. För alla har en sån dag någon gång. Och då är det viktigt att ta hand om varandra, så hörrni där ute! ta hand om varandra, om du ser en kompis eller klasskamrat som ser lite nere ut, börja prata med henne/honom så kanske personen blir lite gladare. kram ♥



oj va konstigt och gramatiskt fel detta inlägget blev, men jag hoppas jag nådde fram med vad jag ville, ta hand om varandra!

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha söt bild!

2012-01-11 @ 15:32:05
URL: http://emmaasphotos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0