we are all the winners, we are all the best!



Tjeniiis, haft en bra helg? jag kan ju då säga att ja haft en kanon bra helg med laget som avslutades med en rolig match mot bankeryd som vi även vann! Fick äran att göra ett mål och en assist också, väldigt roligt med tanke på att som ni som läst min blogg länge vet så pajade ju mitt finger i somras och har inte blivit bättre och då bestämde jag mig för att börja spela som utespelare! vart målvakt i hela mitt liv så det va kul! ser fram emot en rolig säsong med mitt grymma lag! Vi har aldrig spelat tillsammans tidigare så detta var kul!

ser ni mig på bilderna? ;)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ser så otroligt kul ut! :)

2012-04-16 @ 16:40:46
URL: http://LisaSecret.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0