fullspäckat

igår sov jag ut ganska länge skönt, dock skypade jag och spelade css till typ 2 så, så mycket sömn kanske det inte blev endå, haha. Ett tag efter jag gått upp smsa jag med Lollo och vi bestämmde oss för att dra in till stan på en fika. btw så hatar jag att åka buss när det är mörkt... när vi skulle till a6 så tryckte vi på knappen men chaffisen typ missade det eller nånting så de blev att vi åkte till esplanaden... Men det gick en buss tillbaka direkt så de va ju bra. Sen stack vi till resecentrum istället och tog en fika där så att vi skulle ha tid, då mötte vi upp Kim och Pontus så då satt vi och pratade ett bra tag i väntan på bussen hem, hade en über trevlig kväll i alla fall!

idag då? jo vart på västragötlandsuttagning för distrikslags sm, kändes la sådär med tanke på att jag vart sjuk i 6 veckor men tränat endå.. så nu blir det att det lugnt ett tag :( när jag kom hem la ja mig i sängen och kolla på tv, slappeftermiddag, hur sköt som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0