vilken härlig dag!


Nikon D90 + Nikorr 50mm f/1.8
Inka/ bilder från ett jobb jag hade för någon vecka sedan!  


Vaknade ganska sent så fick vila ut ordentligt, sedan kollade jag på film, the vampire assistan så sjukt bra! synd att de inte kommer en tvåa bara .. skulle vart menat så först men de hade inte tillräckligt med pengar, synd! men den var så himla bra så ska kolla på den nu igen. Sedan var det att sticka ner till jobbet, sista timman kom mamma förbi och då spelade jag och några till fotboll :D sen när jag kom hem kickade jag lite oså, sen frågade jag min granne om han ville hänga med ut och springa, så det blev en bra avslutning på kvällen!

haha opps vilket långt inlägg det blev, men jag tror ni överlever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0