Svar på frågestunden

 

vad är din favoritfilm?
- Jag måste nog säga Harry Potter där, de bästa som gjorts.. Eller twilight, Haha någon av dom :)

Vilket av dina foton är du mest nöjd med?
- Den med händerna tror jag, Minns ni den? Ajja här ser ni iaf vilken jag menar


















Och vilket foto får du gladast minne från?´
-
Ojj, denna var svår.. Jag vet faktiskt inte det. Lägger ut det i ett inlägg när jag kommer på det


Vad var det som väckte ditt fotointresse :) ?
- jag tror det va när vi var iväg på klassresa i femman och jag fick en awesome bild på ett löv i vattnet (haha) enligt mig, det var då som jag bestämmde mig att detta var någonting för mig. Har alltid gillat att fota innan det också

går du i någon sport?
- Kan du ge dig på att jag gör, Innebandy och fotboll :)

tycker du att du själv är söt?
- Jag tycker ju inte att jag är jätte ful, men vet inte riktigt. Varken söt eller ful.

Mellan 1 och 10 hur mycke gillar du att fota?
- 11 :) när man har rätt utrustning! Ska snart skaffa mig en ny så jag får inspration igen

Vem i din familj gillar du mest?
- Jag gillar alla lika mycket

vad är din favortserie? :)
- Alla CSI som finns ( Miama, Los Angels mm.) one tree hill och Dr house är nog de absolut bästa. Men fler bra finns det ju :)

är du kär just nu? :)
-
Ja

varför började du blogga?
- Kul att kunna visa mina bilder och få kritik samt beröm för vad man gör bra/dåligt med sina bilder, tex; Inte så redigerat, den var fotad i bra vinkel osv.

hur många unika läsare har du per dag?
- Minst så många följare jag har via bloglovin, alltså minst 38 st

vad ahr du för kamera?
- En nikon D3000...

hej !
jag undrar vilka tillbehör du använder till din kamera ? skulle vara kul att veta och filma det! och lägg ut lite mer foto och porträtt tips här på bloggen!! skulle vara jätte kul! kram /sandra<3
- Jag använder oftast mitt fasta 50mm objektiv. Och har alltid på skylight filter som skyddar linsen (haha råkade skriva skärmen först, sitter för mycket vid datarn kanske?) och är allmänt bra. Sen ibland använder jag mig utav min externa blixt.

vad fick du i julklapp? :D
- Hmm.. haha kommer knappt ihåg det. Men
* Pengar
* Byrå
* Trysil resa
* Kamera stuff
* Kläder
det var lite men inte allt, för jag kommer inte ihåg mer. haha

kommer du bli innebandymålvakt !? :D
-
Haha nej det kommer jag inte bli :)


Kommentarer
Postat av: Tilda Larsson

skylight filter som skyddar skärmen?:)

2011-01-13 @ 20:10:19
URL: http://tiildalarsson.blogg.se/
Postat av: Tilda larsson

Haha jag vet vad ett skylight filter är undrade bara varför du skrev skärmen..;) Sen är det väl inte menignen att det bara ska skydda din glugg. Det ger även en finare färgkontrast:)

2011-01-13 @ 23:20:46
URL: http://tiildalarsson.blogg.se/
Postat av: Tobias Martinsson - PhotoFrame

Du tar fina bilder!



Vad är dina planer för denna lördagen då? :)



/Tobias

2011-01-15 @ 14:55:20
URL: http://photoframe.blogg.se/
Postat av: Tobias Martinsson - PhotoFrame

sv, nu följer jag dig oxå :D

2011-01-15 @ 22:47:08
URL: http://photoframe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0