ny kategori


Nikon D90 + Nikorr 50mm f/1.8


Har bestämt mig för att inte göra alla fotograferingar gratis då jag känner att man får inte rikigt ut något av det. Foto är en dyr hobby osv. Men om det är jag som kommer med en idé och frågar någon om han/hon vill bli fotad så är det givetvis gratis! Länk till mina priser! kram

Några anonyma tyckte att jag härmade Tilda för hon tydligen också skrivit att hon skulle ta betalt, jag har planerat detta länge med mina priser men jag får helt enkelt publicera detta om någon vecka så ni inte ska tycka det. men priserna kommer fortfarande gälla och har tagit betalt såhär så länge jag har fotograferat.

Kommentarer
Postat av: Tilda Larsson

Haha lilla vännen skit i vad de säger! Jag tycker inte att det gör någonting alls, ingen borde egentligen göra ett fotojobb gratis, det är inte rättvist alls. De strå framflr kameran och har kul, vi står bakom och har kul. Man kommer hem sätter sig vid datorn och det första modellensäger är "är bilderna klara nu". De inser inte hur mycket jobb det faktiskt ligger bakom en fotografering. Ingen fattar. VI SKA HA BETALT! hahah;)

kram

2011-04-03 @ 13:56:28
URL: http://tiildalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0