sv:

heejsan, kom nyss hem från en väldigt bra dag! synd bara att vi inte fotade någonting och att det inte riktigt blev som planerat.. Tilda skulle ju hjälpt mig med det nya objektivet osv... Men jossan var klar försent och de blev för mörkt så vi ska ta de en annan dag :D tagga!
fick en fråga innan;

Anonym om this is awesome ♥:
hur gammal är du? :)
har ingen blogg så blir as glad om du svarar här :)

sv; jag är 13 år (14 om en vecka, då tkr jag ni kan kika och och säga grattis ;) ) alltså jag är född 1996. kram

ställ gärna frågor i bloggsvar ;) lättare att svara då!

Kommentarer
Postat av: emelie andersson

sv: det var så lite så :)

2010-11-01 @ 23:35:15
URL: http://emeliiiiieandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0