Underbart!


foto: Jag


WOHOOO! jag ville börja med att berätta att jag är sjuuuuuuukt glad! för mina omdömmen i skolan är sjukt bra mot förra året! riktigt härligt! och sen så blev jag invald som ledare på fotbollskolan! hur underbart är inte detta? och sen så är det ju bara att hoppas att man kommer med till västervik! :D hihi. Skolan idag var som alla andra torsdagar, laaaama! Hade orientering på idrotten, vem hade inte glömt långbyxor förutom jag!? ( & kanske några till..) så mina ben var sönderbrända sedan av brännnässlor :(
nu blev det ett långt inlägg här, men de kändes skönt att skriva av sig lite ibland! :D

ha de gött! (y)


Kommentarer
Postat av: tilda-[Foto&Design]

vem ska du vara det med?:D



sv: HAha okej;)

2010-05-27 @ 19:52:10
URL: http://tiildalarsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

shit va fin bild!:D<3

2010-05-30 @ 13:21:07
URL: http://malmboorgs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0