wake up happy


foto: jag | modell: Josefin | ass: Moa




jag vet, dålig uppdatering men de är pga tävlingen som pågår just nu. men den avgörs imon och då blir de ändring på detta!

slutade vid 13,00 idag! super gött är de ja säger! :)
igår var jag hos Rakel & fotade henne, bilder kommer.
trevligt! sen var det J-lagsmatch som gällde, stod i kiosken, kom hem ca halv 11. då plattade jag håret och sedan var det navy CSIS elr va de heter? love ♥

på torsdag & fredag är vi lediga på torsdag bär det av till lager 157 & det gillar jag starkt!


puuuussss

Kommentarer
Postat av: josefine

ingen vacker bild där intte ;D

2010-03-16 @ 18:30:35
URL: http://malmboorgs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0