ny favorit, Smash Mouth - All Star



denna skönhet skulle jag inte säga nej till!





fredag idag vilket betyder, HEEEELGG känns väldigt nödvändigt också, har vart så sjukt trött hela veckan, blir kanske att gå på HV ikväll ifall far får tag på biljetter annars blir det nog att kolla på det hos honom. Och blir det inte det så stickar jag till java och har det trevligt där! =)
i helgen är det Fair Play, wohoo! taggad!

nu ska jag faktiskt sjunga lite singstar för det var år och dagar sen jag gjorde det!
men ni får ha det så bra =)



puuuussss

Kommentarer
Postat av: moa

dem är as fina, men alla har ju typ sånna så det är ju lite tråkigt iförsej:( <3

2010-03-27 @ 15:49:26
URL: http://moahernodh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0