grattis grattis till oss 3 plats



foto: jag | "modell": Nummer 77 i Fagerhult Habo IB


skrev ett inlägg igår men så krånglade mitt intenet oxå så då orkade jag inte skriva igen ;p


kom 3:a i Fairplay igår då, första matchen igår spelade vi awsome! =) fick även sätta 2 mål (y)
idag drejade (stavas) jag och Ellen på bilden, igen. haha men förra gången så var det någons som sprängdes så min gick sönder hah. men nuså får vi hoppas på det bästa (a) vid 5 är det tjejgrupp sen vid 6 ska jag cykla till sporthallen då de är MAAAATCHTAJJM! sen tillbaka till tjejgruppen igen troligtvis.


puuuuuuss

Kommentarer
Postat av: sirada

Hej! allt bra med dig idag? :D

2010-03-30 @ 16:36:24
URL: http://sirada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0