#1 Fredrika & Emelie


Emelie & Fredrika
foto: jag

fotade emelie och freddan i torsdags före suck middagen :) bilderna blev bra, men i med att det var så stressigt glömde jag ställa in ISO'n rätt.. inte bra! men några bra blev det iaf! här ovanför har ni et smakprov (a)
idag så var det bollibompa grej på slätten, då pojkar ocg flickor födda 2005 är där nere och gör lekar och spelar fotboll, jag var som en ledare kan man säga :p
Sov över med philicia igår till idag, myysigt vare :) tihii
vi tog lite hoppbilder :p dom kommer nog upp någon dag. nu ska jag fortsätta redigera bilder, ni får ha de så bra :)


Kommentarer
Postat av: Ella

Är det dyrt med Photoshop? Eller kostar det? :)

2010-06-13 @ 00:22:47
URL: http://ellaskriver.blogg.se/
Postat av: Anonym

1: iso? varför änns ställa om den? det behöver du bara ha om det är väldigt mörkt ute..

och

2: ställ alldrig in skärpan själv som du skrev på ellens blogg..

2010-06-16 @ 17:57:07
Postat av: emelie

Amen shiet vilka snygga brudar :D hahah <3

2010-06-24 @ 00:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0