mamma jag älskar dig!

var med efterlängtande Ebba idag!. mycket kul måste jag säga!
vi gick på a6 och kollade på skor & så, sen så gick vi tilldonken, jag tog en happy meal fyra chichen nueggets.
sen så kollade vilite på bik bok sen så åkte vi hem till Ebba. vi sminkade oss och gjorde oss i ordning för vi hade tänkt att ta en massa kort med hennes system kamera, men den var typ sönder?? otur & stakcars Ebba!men  vi kollade på tv & filmistället vi kollade i början på "rika vänner" den var bra,önskat att jag hunnit titta klart bara.
men sen kom morfar & skjutsade hem mig. men en mycket trevlig dag med Ebba! Älskar dig gumman (L).

sen nu när jag kom hem så har jag väll tatt det mest lungt?!

puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0