JAG HAR NÅTT SOM INTE NI HAR JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA MAMMA, DET HAR INTE NI SHALALALA!!!!

man kan ju inte hjälpa att sin mamma är bäst ;) !!!

okej ja tänkte rabbla upp va jag fick!

tröja där det stod A&S av albin<3
en blå träningsbag av mamma!<3
ett par glansiga tightsav mamma<3
et par benvärmare av mamma<3
ett par knästrumpor av mamma<3
ett par vantar av mamma<3
ett par vanliga tights av mamma<3
& det bästa av allt GOTHIA av mamma!<3

sen fick jag kläder och så av peter

buzz av fredrik och jessica :)
mobil skydd av fredrik & jessica :)

pengare & strumpor av mormor & morfar :)<3


tror jag fick med allt ?

jo just, det ev mugg av lollo :)
ett glas och en söt björn av rakel :)
ett par öronhängen av ellen :)
sen ska jag & fredan byta :)




fattar knappt vrf du kom hit när du gjorde så mot mamma :sss

mamma älskar dig!! ♥♥
inget kan ersätta dig!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack det känns ju skönt att höra.puss

2009-12-25 @ 14:55:05
Postat av: Anonym

vad har hänt din mamma? :ss

2010-01-07 @ 13:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0