Albin :) (L)

idag blev det albin !!
vi kollade lite vid datan, sen så typ gick vi ner och åt, mamma hade gjort djungelgryta mycket gott !! Sen så blev det sånt PISS väder altså, det bara äste ner regn och blixtrade och dånade, så mamma körde ner oss till albin för att dra ut modemet och tv:en och så sa att den inte skulle gå sönder ifall det slog ner! tack mamma!! sen efter vi vart där så sprang mamma in snabbt på XL-bygg för att hon skulle köpa någon grej mot sorkarna eller va det heter, men det var restat ://. ajja !! Sen vid 5 blev det träning för min del. snacka om att man var blöt efter det! det bara rann vatten. kläderna var inte mysiga iaf, blött och tungt :p.
men nu ska jag snart hoppa i säng för imorgon blir det tidig uppstigning, för jag ska manetrötga knäet, och sen så ska jag ivåg med båtan :D(L) 

jag pappa och pappas kompus fredrik ska dit ^^ och så kommer vi träffa christer, Jocke & stina där också, sen vet jag inte om stavander ska dit?? det märker vi. 


// puss och kram sophie :) 



Moa ville att jag skulle göra om en bild på henne också ^^ så blev den :) <33





jag vet inte om det funkar  på bloggen, men det ska "blinka" ett hjärta i högra hörnet ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0